5 Aralık 2012 Çarşamba

Ofisteki Yılbaşı Köşem




Aralık ayının başlamasıyla beraber ben de yeni yıl , yılbaşı , noel moduna girdim. Gözlerim süs toplar gibi çakmak çakmak bakıyor. Karalamalarım çam ağacı şekline bürünüyor. Seviyorum ben yılın bu zamanını. 


Evde dün açtık süs püs kolilerini ama süsleme işini ağırdan alıyoruz. Malum evdeki kediye bir de bu sene Cimcime eklendi. Gümüş kızım geçen sene ağaca astığım toplara atlaya atlaya helak oldu, ağacı defalarca devirdi.  Geçen sene küçüktü ama bu sene kendisine Cimcime de katılır kesin. Sonunda yoluk yoluk bir ağaçla da kalmak var. O yüzden ağaç süsleme işini son haftaya bırakmak en iyisi. Şimdilik ofisteki masamı süslüyorum. Geçen sene aldığım yapma çam ağacını, beyaza boyayıp evden getirdiğim kozalakları filan koydum. Bakıp bakıp mutlu oluyorum. 


Yeni yıl ruhu hepinize bulaşsın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder