15 Ocak 2013 Salı

Çıldırtan Domino's

Cumartesi günü akşamüstü cep telefonuma bir mesaj geldi. 1 pizza fiyatına 3 pizza . Gönderen Dominos. Annem babam, torun sevmeye gelmiş, evde yemek namına bir şey yok. Aslında Pizza Hut tercih ederim ama maalesef Çengelköy'de oturanların sadece balık ve kokoreç yediği sanıldığı için kimse o civara Pizza Hut açma gereği duymamış. Bu gidişle ben açacağım. 

Ayrıca Dominos'da çalışanların hafızaları nedense hep balık hafızası. Daha verdiğim sipariş bir kere doğru gelmedi. Neyse evde yemek olmadığına göre teklifi değerlendirelim dedik. Arayıp sipariş verdim. Vermez olaydım. Başladık beklemeye. 50 dakika sonra tekrar arayıp siparişim vardı, hala gelmedi, yolda filan mı diye saf saf sordum. Pizzacıdaki süper zeka, pazarlama ve insan ilişkileri dahisi bana evet siparişiniz yolda, birazdan gelir, gelmezse de bakarız dedi. Bakarızın ne olduğunu anlamaya çalışırken de çat diye telefonu kapadı. Ne de olsa fırında yemeği var tabi. 

Bu cevap beni tatmin etmediği için 2 dakika sonra arayıp kardeşim insanlar aç, sipariş geliyor mu, gelmiyor mu diye tekrar sorma gereği duydum. Ve aldığım cevap böyle bir sipariş görünmüyor oldu. Ama biraz önce aradım, yolda dediniz dedim. Ben demedim dedi. Ya nasıl olur şu satte aramışım 7 dakika konuşmuşuz (bu bilgileri cep telefonundan bakıyorum) sonra geliyor dediniz filan dedim. Yok kardeşim sipariş mipariş diyip çaat diye yine kapadı. Bu arada eşim dur merkezlerini arayalım dedi. Hemen alo merkez dedik, durumu anlattık, merkez de aynı kafada böyle bir sipariş yok, numara yanlış (ki değilmiş, pizza gelince kutunun üzerinde doğru numara yazıyor) diyor. Falan filan derken kapı çaldı. Ta taaaammm kapıda şaşkın Dominos kuryesi ve elinde 4 orta boy ılık pizza. 

Eee tabi bu noktadan sonra ben aldım sazı elime. Hem şubeye hem merkeze, hem sistemlerine bir güzel giydirdim. Bütün olay aslında şu. Yarım saatte pizza eve gelmezse para ödemiyorsun ya, sen şikayet edeme diye geç kalan siparişi sistemden silip yok böyle sipariş diyorlar. Sen "aa nasıl yaneee" filan derken o arada pizza geliyor zaten, sen de sevinip "hoop bu bedava değil mi" demeyi unutuyorsun. 

Ama biz unutmadık. Bu sefer yemedik. Onların kuş beyinlerine inat biz de direttik ve para vermedik. Ders olsun. Milletle dalga geçmesinler. Bize en başta gecikti deseydi inanlık hali diyip paşa paşa verecektik parasını. İş böyle olunca sadece kurye çocuğa üç beş bir şey verdik. 

Haa bu arada Dominos çalışanları ne içiyor, neyin kafası bu tam bilmiyorum ama sipariş yine yanlış geldi. Domino's hakkında şikayetim var sitesinde tonla şikayet var zaten ama adamların umurunda değil. Çünkü uçuyorlar.  

Pazar günü yine akşamüstü. Dıııt dıtt bir mesaj. Yine Dominos. 1 pizza fiyatına 3 pizza. Yuh dedim cidden arızalı bunlar.   

Not : Pizza kutularına adınızı adresinizi ve telefon numaranızı yazıyorlarmış ben yeni gördüm. Çöpe atarken o kısmı yırtmakta fayda var. Kimin eline geçeceği belli olmaz. 

Afiyet olsun diyeceğim ama Dominos'la mümkün değil. 

1 yorum:

  1. Aaaaa!
    Ben internetten sipariş veriyorum ve adım adım takip ediyorum, şu anda fırında, şimdi yolda şeklinde.. Bizim evin çok yakınında var dominos, hiç sorun yaşamadım valla...

    YanıtlaSil