3 Ocak 2013 Perşembe

OJE-MANIA

Huzurlarınızda 2013'ün oje trendleri. Bunların yanında bir de ressam bulundurmak gerek orası ayrı.  


Renk ve ruj ile uyumu harika.

Siyah french olmasa daha iyi olurmuş bence. 


Yazın çok şirin olabilir. 


Buna bayıldım. Mat siyahı nerden bulmuşlar acaba ? Bu konuda çalışacağım. 


Hintli bir manikürcü bu işi çözer.


Gökkuşağı gibi ama ben hayatta sürmem.


Puantiye çılgınlığı. 


Bu da güzel bak mesela. 


Oyy oyy yerim ben o papyonu. 


Jelibon tadında tırnaklar. Tırnak yiyenler sürmesin, iştah arttırır. 



Yılbaşı zamanı sürülürse uyar.  

Karınca istermiyim ? Bilemedim...


Huuuu etnik modası tırnaklara da sıçramış...



Korku filmi seyretmeye giderken uyar. 



Buna bayıldım. Nerden bulurum acaba ? Bulursam kesin alırım.




1 yorum:

  1. Hepsi çok güzel, denemeliyiz hemen :) flormarın mat oje serisi var siyahı oradan bulabilirsin ama en son ayak parmağındaki oje süpermiş gerçekten...

    YanıtlaSil