11 Şubat 2013 Pazartesi

Küçük Küçük Hazırlıklar

Artık yavaş yavaş hazırlanıyoruz. Son bir kaç aydır "artık Cimcime büyüdü, havalar ısınınca bezimize bay bay diyeceğiz", "bak bu cici külotları giyeceğiz bezi bırakınca" falan gibi laflar ediyoruz sürekli. Hem Cimcime'nin hem de bizim hazır olmamız lazım  ama Cimcime bizden daha ilerde bu konuda. Artık bezini çok fazla sevmiyor. Bezi kirlenince hemen poposunu gösterip "bıjıbıjı" diye tutturuyor, havlusunu alıp banyo kapısında onu yıkayacak bir büyük beklemeye başlıyor.  


Maalesef ben konuya çok da hazır değilim. Hadi gündüz hallettik, etrafı silip temizledik. Peki gece ne yapacağız? Cimcime geceleri bezden taşırıp yatak yorgan batırıyor. Bir de bezsiz düşünemiyorum. Yatak yorganın batması bir tarafa, farketmezsek sabaha kadar ıslak ıslak buz gibi olur çocuk. 


O yüzden gece sütü ve suyu da kesmeye başladık. Bir süredir uykusuz her gece modundayız. 


Yukarıdaki kitabı epey aradıktan sonra e-bebek'te bulmuştum. Nedense piyasada hep erkek çocuklar için olanı var. Onun da adı Bay Bay Bezim. Kız versiyonu da varmış ama ben bulamadım işte. Bizim kitapta küçük kız ayıcığı Teddy'ye tuvalet eğitimi veriyor. Ayrıca üzerindeki düğmeye basınca sifon sesi çıkıyor. İşte ne oldum değil ne olacağım demeli. Bu yaştan sonra peşinde koştuğum kitaba bak. 


Hoş kitapçıda Can Yayınlarının "Kaka'nın Doğal Tarihi" diye bir kitap daha gördüm. Inanmazsanız burdan bakabilirsiniz. Kısacası beterin beteri var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder