15 Şubat 2013 Cuma

Kız gibi Kız

Şöyle 6-7 sene sonra Cimcime'nin şu aşağıdaki gibi bir kız olacağını düşünüyorum. Ben her ne kadar kokoş yetiştirmeye çalışsam da içinde hafif bir serserilik var, anlıyorum. Süslü tokaların süslerini kopartıyor, cicili bicili külotlu çoraplardan hiç hoşlanmıyor. En çok eşofman ve kot pantolon seviyor. Bebekle oynamak şöyle dursun, kolunu kopartmış. Daha çok arabalarla ve legolarla oynamayı seviyor. Sakin oyunlar değil azmalı  koşmalı oyunlar istiyor. 


Ah be evladım. Şöyle çıt kırıldım bir kız olsan olmaz mı? Afacanlık değilde süsü püs düşünsen. Babanın tamir aletlerine gösterdiğin ilginin yarısını benim küpelerime filan göstersen mesela. Hayat daha kolay olmaz mı? Kız gibi narin kızlara kristal biblolar gibi özenli davranılmaz mı? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder