10 Ekim 2013 Perşembe

Puffff ...

Puf sever misiniz? Ben pek sevmem. Bir yerden bir yere taşıması zordur, tutacak bir yer bulamazsın, illa kucaklaman gerek. Tahta kasalı filan olanlar da eşek ölüsü gibi ağır olur, fıtık olursun kaldırsan. Bir de puf deyince benim aklıma hep çoook eskiden annemin pembe çatlak polyesterden yapılma makyaj masasının önünde duran yeşil kadife pufu gelir. Eski evlerde odalar zaten dar, bir de sandalye sokamadığın için ittire ittire bir puf sokmuşsun o araya. Ne kadar gereksiz. Annemi o pufa oturup makyaj yaparken hiç görmedim ama ben her fırsatta ayağımı bacağımı çarpardım. Dar alanda dönenemeyen o zamanları yaramaz şimdinin DEHB'li (dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu) çocuğu olarak yaralar dururdum kendimi o kütük gibi pufla. Demek o zamanlar modaydı zaten sonraları çok üvey evlat muamelesi gördü zavallım, en sonunda da atıldı zaten. 

Hem sevmem hem de nereden aklıma geldi puflar di mi? Eee tabiki Cimcime'den. Yavrum evde yerlerde sürüne sürüne telef oluyor. Kendi boyunda sandalyesi var ama oyuncakları genelde yerde. Küçük sandalyede oturup oyuncakla oynasa manavın önündeki minik sandalyelere oturup tavla oynayan esnafa benziyor çocuk. Puf ama daha çok yumuşak olanlar bu tür durumlar için iyi bir çözüm. Aşağıdaki puflar da çocuk odaları için ideal şekerlikte. 





Buna bayıldım mesela ama devrilme riski var.


Bu da lolipop gibi



Örgü puflar çok modaymış ama kalın yün ve kalın şişle örülüyormuş. Şiş kalınlığı 1inch falan herhalde.






Bu da Eti Puf'a benziyor


Ha ha sıkıysa otur bakalım. 


Bak bu kolay taşınabilir işte. 








Bu da süper görünüyor ama bu kadar çok pufu nereye koyarız?


Erkek çocuklar için iyi fikir mesela.


Yaratık puf

Bir ters bir düz ...

Haraşo Puf

Selanik Puf

Yok Selanik buydu galiba. 


Ve tabiki uyuyan kedi puf.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder