23 Mayıs 2013 Perşembe

Gel de Gülme Şimdi ...


  • "Anne bugün hava kaç metre?"= Kaç derece, Mustafa Selim (4.5 Yaşında)
  • "Anneeee, abim beni gittirmiyooo" = Gitmesine izin vermiyormuş, Mustafa (5 Yaşında)
  • Büyüyünce ne olmak istiyorsun Çınar?, "Muftak" robotu" (3 Yaşında)
  • "Maymunlar büyüyünce insan mı oluyor?", Mete (5 Yaşında)
  • "Anne, burnumun biri çalışmıyor.Senin kokunu duyamıyorum", Kemalcan (3 Yaşında)
  • Resim kursuna başlayan Meltem(5) arkadaşına hava atıyor:"Biliyo musuun? Ben Van Kok resmi yapabiliyorum", -Ecrin (4):O ne, ayıcık falan mı?"
  • "Anne, ben artık evlenmek istiyorum. Babamla konuşuyorum ama beni anlamıyo, sonra sonra diyo hep", Poyraz (5 Yaşında)
  • Kreşteki arkadaşının adını unutmuş:"Hani vardı ya keçi gibi saçları olan,hani fırça küsmüş ya,O kız işte, adı neydi anne" Asya (3,5 Yaşında)
  • "Anne seni çok seviyorum. Babamı da çok seviyorum. Ben ikinizi de aynı boyda seviyorum." Ali Boran (5 Yaşında)
  • Fazla soğuk olmayan bir havada ağzından buhar çıkaramayan Alper (5): "Baba, galiba gazım bitmiş!"
  • Kayra'cım bi yukarıya gelir misin?,-"Gelmezsem n'olur ha! Gelmezsem n'oluuur?!!!", Kayra Barlas (4 Yaşında)
  • "Kolalı jelibon bi de süprüs yimurta alırsan istediğin kadar öpebilirsin beni", Hamza Demir (6 Yaşında)
  • "Ben de görüncem bunun içinde bana ne!", TV'ye kafa atarken yakalanan Arda (5 Yaşında)
  • Doktor: -Kardeşinin kız mı olmasını istiyorsun, erkek mi?, Arda Jason (7): " C Hiçbiri! "
  • "Bacağıma çok kötü krep girdi anne.", Elif Mina (6 Yaşında)
  • "Ama haksızlıık buuu!!! Ben yanağımı neden öpemiyorum kiii? Çok tatlı görünüyorlaar", Tara Güner (7 Yaşında)
  • Bana ıspanağı anlatır mısın?,"Ispanak çok güçlü bir adamdır.", Asya (3 Yaşında)
  • Ege, kaynana kime denir?, "Çok kötü birine", -Neden?, "Bilmem ki, annem öyle söyledi.", (4 Yaşında)
  • "Benim büyüyünce kocam olucak, onunla beraber yatıcaz, öpüşücez", Bahar (6 Yaşında)
  • Babasna Barbie'nin sonsuz gardrobunu anlatrken,babsının boş bakışlarna karşlık:"Neyse,zaten sen anlamazsn,annmden bile daha cahilsin"Beren 5
  • "Anne, öğretmenim bugün bana bağırdı, özgüvenim zedelendi", Simay (6.5 Yaşında)
  • Babaannesi:- Hadi bize bir İngilizce say da herkes görsün, "İngilizce 1, İngilizce 2, İngilizce 3.....", Işıl (3 Yaşında)
  • "Anne büyüyünce üniversiteye gidecek miyim?", -Evet kızım, ne olmak istiyorsun? "Prenses", Zeynep Ece (4,5 Yaşında)
  • "Midem fokurduyor, acıklamış olabilirim. Ama yemek yersem ağzım burnum cozurdar. Ay ne yapsam karar veremedim.", Artemis (4.5 Yaşında)
  • Okul nasıl gidiyor tatlım?,"Merak etme anne,öğretmenimin defterime çizdiği eksileri aynı renk kalemle yıldıza çeviriyorum" Mine (6 Yaşında)
  • Aliş harfleri öğreniyor: "Ali'nin A'sı, Boran'ın B'si..... J.... Jem amJanın J'si", Ali Boran (5 Yaşında)
  • Şu ellerin güzelliğine,minik parmakların tatlılığına bak, yerim yerim o tatlı parmakları, "Aynısından ayaklarımda da var!", (4 Yaşında)
  • "Kafamın üstünde bi sessizlik vardı zaten" = Şapkasını kaybetmiş, Kutlu ( 6 Yaşında)
  • "Anne ben manyak mıyım?" - Hayır neden?, "Öyle davranıyorum", Elif (3,5 Yaşında)
  • "Beni sen doğurdun seni ananem, annanemi de annesi... Peki ilk annaneyi kim doğurdu?", İdil (4 Yaşında)
  • "Öğretmenim, hediyeler günün kutlu olsun!", (5 Yaşında)
  • "Ben et yemek için biraz küçüğüm, makarna yok muydu?", Yağmur (6 Yaşında)
  • "Arda beni ne kadar çok seviyorsun?, "Canavarlar, dinazorlar kadar", (3.5 Yaşında)
  • "Annecim lütfen emziğimi bulur musun? Emzik emmemekten başım ağrıdı", Ateş (3,5 Yaşında)
  • Parmağı kapıya sıkıştığı için ağlayan Azra: "Anne, bi baksana, ağlarken güzel oluyo muyum?", (5 Yaşında)
  • "Oğlum, domates sevmiyorsun, peynir sevmiyorsun, zeytin sevmiyorsun...Sen neyi seviyorsun?, ''Seni seviyorum annee!'',Ömer Tarık (3 Yaşında)
  • "Anne, kaza mı yaptın?", -Evet, maalesef, "Arabaya bi şey oldu mu?", Ceylin (5 Yaşında)
  • "Anne, sen küçükken damdan düştüğünde ölmüş müydün?", Fergan (6 Yaşında)
  • "Artık okula gitmeme gerek yok.Okuma yazma biliyorum,matematiğim de çok iyi...Geri kalanı artık kendim hallederim.", Buğra (7 Yaşında)
  • Nisa (2) odada gördüğü örümceğe kızıyor: "Seni babama söylerim!"
  • "Rüyamda Harry Potter 10 'u gördüm", Rahmi Deniz (7 Yaşında)
  • "Ah canııım,kıyamam sana!Senin üstüne mi basmışlar?Ölmüş müsün sen?.......Şu insanlar da salyangozlara hiç saygı duymuyo!Katiller!, İlayda-6
  • "Anne, bak zireeefa çizdim", -Zürefa olmasın o?, "Biliyorum ama zireeefa daha doğru, uzun çünkü", Ayça Tokgöz (4 Yaşında)
  • Yolda düşen atkısını ararken; "Anne, içimden bir ses bulacağımızı söylüyor. İçimdeki ses kalbimden geliyor." Ali Boran (4,5 Yaşında)
  • "Anne sen ne kadar ölüp geri gelicekin?", Ölümü anlamaya çalışan Arhan Sabuncu (4,5 Yaşında)
  • "Anne, ben organik miyim?", Simge (3.5 Yaşında)
  • Lal çizdiği peri resmine gururla yorum yapar: "Zor zor, mor mor çizdim ama aynı gerçek hayattaki gibi oldu" (4 Yaş)
  • "Anne, tamam artık, buraya kadar! Ben artık evde bi memeli beslemek istiyorum. Bu evdeki tek memeli sensin, farkında mısın?",Ege (7 Yaşında)
  • "Dayı sana iş buldum", -Ne işiymiş?, "Beni sevmek. Haftada 4 lira veririm, iyi seversen 10 lira bile veririm" Naz Baydar (6 Yaşında)
  • "Anne bugün okula gitmeyebilir miyim? Kendimi rahatsız ediyorum da", Ceren (6.5 Yaşında)
  • "N'oldu canım, neyin var?, "Ay bilmiyorum anne, üstüme bi utangaçlık göçtü", İnci (5 Yaşında)


Tatlı Sözlük'ten alınmıştır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder