19 Aralık 2013 Perşembe

Al-Sace, Mor-Sace. İşte VERSACE...

Bundan 6-7 yıl önce bir tanıdığım moda tasarım okumak için İtalya'ya gitti fakat daha 2 ay geçmeden beceremem sıkıldım diyerek başka bir dala geçti. Sıkılmasının asıl nedeninin derslerde öğrencilere öncelikle dikiş dikmeyi öğrettikleri olduğunu söylemişti. "Ben çizim yapmak istiyorum dikiş dikmek değil" demişti. 

Şimdi aşağıdaki gerçeküstü tasarımları görünce bu işin neden önce dikişle başladığını daha iyi anlıyorum. Kumaşı çizdiğin taslaktaki gibi dikebilmek için öncelikle dikişi usta seviyesinde bilmek ve hatta dikilebilir tasarımlar yapmak gerek. Tasarımcıların, çizim yaparken kumaşın nasıl döküleceğini bile hesapladıklarını biliyorum. 

Dünyaca ünlü tasarımcı Versace'nin yaptığı bazı çizimler ve çizimler sonrası gerçeğe dönüşen elbiseler daha doğrusu sanat eserleri aşağıda. Boşuna dünya devi olmuyor bu insanlar. Her biri birbirinden ihtişamlı ve hayal gücünün sınırlarını zorlayan tasarımlardan oluşan bu elbise modellerinin bir de gerçeğe dönüşmüş halini görmek çok daha büyük bir keyif..


versace çizimleri


versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

versace çizimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder