18 Kasım 2013 Pazartesi

Kız Çocukları İçin Saç Modelleri

Kızın mı var derdin var. Hadi yap bakalım bu modelleri o minicik kafadaki tüyden hallice saçlara. Benim Cimcime mümkün değil durmaz yerinde. Saçlar bildiğin kıvırcık. Saçını zor taratıyor. Toka takmak bir işkence. Sürekli kaçtığı için bazen okula taranmadan toplanmadan cadı gibi gidiyor. Öğretmenleri yakalayıp topluyor. 

Maalesef bu konuda anasına çekmiş. Ben de hiç sevmem toka takmayı. Başımı ağrıtır. Taç filan takıyorum arada, ne de olsa Ana Kraliçe'yim. Zaten model desen at kuyruğunu zor yaparım. Kendi saçımı bırak başkasını saçını bile öremem. Zaten benim saçlar bakır telden biraz ince. Zorlasan sigorta sarılır.Toplasam tokalar tutmuyor, örsem arkamda koca kalın bir palamar. Olmuyor yani. Kalın telli ve çok saça fazla model olmuyor kardeşim. 






















Ve son olarak benim en çok sevdiğim model :)


Bırak dağınık kalsın modeli ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder