16 Temmuz 2013 Salı

Green Gate

Tepe Home'un artık resmen Green Gate distribütörü olduğunu öğrenince hafta sonu büyük bir hevesle Natilius Tepe Home'a gittim. Ama maalesef geç kalmışım. Meğer Cuma akşamı satışa çıkan Green Gate'ler Cumartesi öğlen olmadan tükenmiş. Zaten anlaşılan çok az ürün getirilmiş, minicik bir alanda sergileniyor. Fincan , tabak gibi küçük parçalar hemen bitmiş zaten. Oysa pembe güllü mavi fincanlar almayı hayal etmiştim. Ama öğrendiğime göre yeni mallar yakında gelecekmiş. Ben şimdilik takımın büyük parçalarını aldım. Takipteyim , küçükleri de alıp rahata ereceğim.




Tabak çanak konusundaki bu aç gözlülüğüm nereden geliyor bilmiyorum. Artık dolaplar almıyor. 12 kişilik Royal Albert'ler kraliyet ailesi gibi evin baş köşesinde oturuyor ama bir türlü kıyılıp da kullanılamıyor. Yine 12 kişilik altın yaldızlı düz beyaz çeyizlik bir Çekoslavak (o zaman öyleydi şimdi Çek Cumhuriyeti oldu) bir takım misafirden misafire dolaptan çıkıyor. Bunların dışında Bomonti Antika Pazarından karınca gibi her Pazar eve taşıdığım Rosenthal fincan takımları, Bavaria pasta takımları ve yumurta tabakları, İngiliz Ironstone ve Wedgwood servis tabakları, Limoges vazolar ve kutular sayesinde ev züccaciyeciye döndü. Bernardo, Tepe Home, Esse, Biev vs gibi mağazalardan alınan gündelikleri, Cath Kidston'dan UPS ile getirtip tonla gümrük vergisi ödediğim dünyanın en pahalı melamin tabaklarımı ve Pip Studio çakmalarımı saymıyorum bile. 

Royal Albert Old Country Roses

 
Çeyizden Çekoslavak Beyazlar

Wedgwood Servis tabakları

Rosenthal Fincan Takımı

 


Bavaria Yumurta Tabakları

Tüm bu takımlarla masa kurmak çok zevkli elbette ama öyle inceler ki kırılacaklar diye ödüm kopuyor. Yani masayı kur, resmini çek sonra yine kaldır dolaba. Öyle tabakta hatır hatır et kesmek falan oooo nerdeee. Mazallah kırılıverir. Kırılan parçayı tekrar yerine koymak mümkün değil. Aynıları bulunmuyor, ancak benzeri oluyor o da çok nadir. Tamiri mümkün elbette ama hem değeri düşmüş oluyor, hem tamir olduğu belli oluyor hem de çok pahalı. Ayrıca bunların hiçbiri bulaşık makinesinde yıkanamıyor, renkleri solup, yaldızları dökülebiliyor. 

Eee peki o zaman ne diye aldın bunları? Hiiiççç delilik işte. Yetmedi şimdi de Green Gate peşinde koş. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder